QUÈ FEM

Serveis comunitaris

Els serveis comunitaris ofereixen un mètode d’intervenció social basat en la participació de tots els actors de la comunitat per tal d’afrontar les dificultats, conflictes i necessitats de la comunitat o d’una part d’ella. El treball comunitari és preventiu, mediador, participatiu i reparador.

Els nostres projectes

Equip de Suport a l’Atenció Comunitària (ESAC)

L’equip de suport a l’acció comunitària és un equip de professionals multidisciplinari que la Fundació Projecte i Vida posa a disposició dels municipis i entitats per tal de desenvolupar tots aquells projectes que tenen la comunitat o les comunitats del territori com a protagonistes.

OCELL DE FOC:                        Xarxa Jove Osona-Berguedà

Programa de sensibilització, prevenció i acompanyament al benestar emocional a joves de 16 a 30 anys.

Amb un enfoc comunitari que vol promoure les aliances territorials per enfortir el teixit associatiu i posar la mirada als joves i a la seva salut mental.

La persona jove en el centre com a present i futur de la nostra societat.

Els nostres serveis

Serveis socioeducatius