Inserció laboral OLEA

Projecte d'integració laboral "FEM FUTUR"

Promogut per Fundació Projecte i Vida i Fundació pel Suport Social Solidari, entitats ambdues sense afany de lucre i amb seu a la ciutat de Vic, aquest projecte té com a objectiu la CREACIÓ DE LLOCS DE TREBALL i al mateix temps CONSOLIDAR UNS PROFESSIÓ EN L'ÀMBIT FORESTAL, per persones amb risc d'exclusió laboral.

Per l'experiència i vivències dels promotors i dels tècnics tant socials com forestals, podem oferir una sortida professional digna i satisfactòria per aquells que estan a la recerca d'una solució laboral que els hi permeti CREAR ELS SEU PROJECTE DE VIDA.

Aquest projecte permet que colles de joves, mitjançant un model de formació dual (teoria, aprenentatge pràctic i tutoria socio-laboral) esdevinguin professionals qualificats en OBRES I SERVEIS FORESTALS I DEL MEDI NATURAL.

QUÈ OFEREIX?

Execució d'obres i serveis forestals

- Treballs silvícoles: aclarides, millora de pastures, repoblacions, restauració de riberes i neteja de lleres.
- Aprofitaments forestals: explotació de productes forestals. Comercialització de fusta, biomassa i productes del bosc.
- Construcció i millores de pistes forestals, camins rurals, senders i vies verdes.
- Franges de protecció de terrenys urbanitzats o línies elèctriques. Abatiment d'arbres especials.
- Infraestructures al medi natural (punts d'aigua, abeuradors, tanques, passarel·les, refugis, ponts, murs,...)
- Restauració de zones degradades. Bioenginyeria i paisatgisme.
- Afitament de finques rústiques.

COM POTS COL·LABORAR?

Encarregant els nostres serveis i comprant els nostres productes. Posa't en contacte amb nosaltres a:

logo olea

Empresa d'inserció