“Hem de poder oferir a qualsevol persona, i en especial a les menys afavorides, la possibilitat de decidir i controlar el seu propi futur”

Pere Tusquellas i Oto. President

Qui som

Fundació Projecte i Vida és una organització sense ànim de lucre que té com a primer objectiu oferir l’autonomia i l’equilibri emocional necessaris per a la integració social totes aquelles persones amb greus carències afectives, problemes amb el seu entorn o manca de recursos propis.

Arrel de la mort de Santiago Tusquellas Oto, advocat i empresari d’ofici, els seus germans i la seva muller, varen crear a l’any 2003 la Fundació Projecte i Vida, amb l’eslògan “Una Persona, Una Projecte de Vida”.

El primer pas de la Fundació va ser absorbir l’Associació ASSIS Sant Jordi que portava en el tercer sector des de l’any 1993. Aquesta Associació ja comptava amb personal que duia en el camp social des de 1979.

El Patronat de la Fundació està format en majoria per la família Tusquellas: Pere Tusquellas i Oto, Miquel Tusquellas i Oto, Mª de la Peña Sánchex Jaén ( Vídua S. Tusquellas), Aina Tusquellas Payan, Lucía Tusquellas Sánchez i Fundació pel Suport Social Solidari.

Objectius

Fundació Projecte i Vida té com a objectiu general oferir a les persones la possibilitat de fer realitat el seu projecte de vida: crear una família, posar en marxa una petita empresa, treballar com a lampista, fuster o qualsevol altre professió. I és que cada persona ha de tenir una il·lusió i un projecte vital i , per tant, ha de tenir la possibilitat de dur-la a terme. La feina és el mitjà per aconseguir assolir la seva independència i la llibertat personal, a més, és una via de realització.

L‘objectiu final de Fundació Projecte i Vida és oferir a les persones amb problemes socials, econòmics o familiars la possibilitat de decidir i controlar el seu propi futur. Es tracta de donar-los l’oportunitat de tenir un projecte personal que els faci sentir part de la societat.

Treballem per tal d’arribar cada cop més a un nombre més gran de persones i, per tant, estar oberts a la societat. Qualsevol persona o Entitat pot fer seus els objectius de la Fundació per tal de participar en els nostres objectius per vies molt diverses.

L'Equip Directiu

Fundació Projecte i Vida