PROJECTE FEM FUTUR!

IMG-20171103-WA0002

El projecte Fem Futur! va néixer per formar a joves en risc d’exclusió social, en aquest cas: joves estrangers en procés de regularització de la documentació; en diferents especialitats professionals de l’àmbit forestal.

La Fundació Projecte i Vida és promotora del projecte Fem Futur de l’empresa d’inserció laboral, Olea Multiserveis de Vic.

Des de la Fundació es detecta la necessitat d’ampliar l’atenció individualitzada d’aquest col•lectiu de joves, per poder aconseguir l’objectiu del projecte; inicialment vincular-los a la ciutat i a l’aprenentatge d’un ofici, perquè posteriorment hi hagi una possible inserció laboral d’aquest col•lectiu. Apostant per la creació d’un projecte de vida, una professió de futur, fent tot el possible per evitar una possible situació de pobresa i d’exclusió social. Amb això volem deixar palès, el nostre compromís de continuar al projecte, ja que la previsió del fenomen és que vagi en augment.

COL•LABORACIÓ

El projecte Fem Futur gràcies a la col•laboració de l’Ajuntament de Vic, ha pogut aportar una acció concreta, real i positiva a una problemàtica social molt important que viu el nostre país, l’arribada massiva de joves estrangers no acompanyats. Volem destacar, que hi ha una gran mancança de persones preparades pel treball forestal. Amb aquesta preparació, es pot donar una oportunitat de feina REAL, als joves que hi vulguin treballar.

ajunt-vic_2

IMG-20171103-WA0002              IMG-20180207-WA0002              IMG-20180709-WA0008